Κωνσταντίνος Σουρλάς
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα.
Φοίτησε στο Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών από το οποίο έλαβε το πτυχίο του το 1974 και υπηρετεί στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1975.
Υπηρέτησε ως υποδιευθυντής Σχολικής Μονάδας κατά τα έτη 1986-1990.
Φοίτησε στη Σχολή Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΣΕΛΜΕ) το ακαδημαϊκό έτος 1990-91.
Από το 2002 είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης (MASTER) στην κατεύθυνση Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών από το Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δίδαξε επί σειρά ετών σε διάφορα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (ΠΕΚ).
Συμμετείχε ενεργά σε διάφορες δραστηριότητες της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) (Διεξαγωγή πανελληνίων διαγωνισμών στα Μαθηματικά- κριτής σε εργασίες του περιοδικού της ΕΜΕ- συντακτική επιτροπή του περιοδικού Ευκλείδης Γ).
Το 2001 αποσπάστηκε στο ΚΕΕ και συμμετείχε στο πρόγραμμα PISA του ΟΟΣΑ σχετικά με την αξιολόγηση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Το 1991-92 συμμετείχε στη συγγραφή του σχολικού βιβλίου «Ανάλυση» για την Γ Λυκείου.
Συμμετείχε επίσης στην συγγραφή του εγκεκριμένου βιβλίου «Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών».
Έχει δημοσιεύσει άρθρα Μαθηματικού και Διδακτικού περιεχομένου σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά, με τους παρακάτω τίτλους:
«Ολοκλήρωμα»
«Ασκήσεις και προβλήματα- Μια λειτουργική ταξινόμηση»
«Εφαρμογές της Ανάλυσης στις άλλες Επιστήμες»
«Εξερευνώντας τα Fractals»
«Ιντεραξιονισμός: Η γλώσσα και η επικοινωνία στη διδακτική
«Η ανάπτυξη της κατανόησης στα μαθηματικά. Πως μπορούμε
«Excel: Ένα εργαλείο διερευνητικής μάθησης αλγεβρικών
«Χαρακτηριστικά της Μαθηματικής Γλώσσας»
Είναι παντρεμένος με την Ελένη Αθανασοπούλου, ιατρό Νευρολόγο-Ψυχίατρο και έχει ένα γιο, τον Βασίλη, που σπουδάζει Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Πατρών.